En het is waarschijnlijk lekkerder omdat je er je eigen moeite en energie ingestoken (ik ga evan uit dat je kunt bakken). Daarnaast ruikt op een gegeven moment je hele huis naar appeltaart, dat maakt het allemaal nog lekkerder!

Doet me denken aan toen mijn moeder vroeger wel eens brood bakte, op zondagochtend wakker worden met de geur van vers brood!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Als je het kan is zelf bakken imo lekkerder. Dan is de taart nog vers en lekker warm. Daarnaast kan je je taart naar eigen wensen maken en bij de bakker ben je afhankelijk van wat de bakker lekker vindt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hangt naturlijk vooral van je eigen kookkunsten af. En in tweede instantie van die van de bakker.

Ik wil hier niet opscheppen maar een door mij gebakken appeltaart (doe ik vooral wanneer er kinderen in de familie en vriendenkring jarig zijn) op basis van het recept van mijn grootmoeder gooit altijd hoge ogen.

Het recept is eigenlijk een beetje geheim maar mocht je zelf serieus aan de slag willen kun je me altijd een persoonlijk berichtje sturen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar is geen eenduidig antwoord op te geven: als je niet zo goed kunt bakken, is de taart van de banketbakker lekkerder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het hangt er vanaf hoe goed je zelf appeltaart kan bakken. Mijn oma nam toen ik klein was altijd voor mijn verjaardag een zelfgebakken appeltaart mee, super lekker. Je kunt ook zelf dingen toevoegen zodat hij naar je eigen smaak het lekkerst wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In mijn geval één van de bakker!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je de energie en liefde kunt proeven is de eigengemaakte taart natuurlijk altijd lekkerder. Maar vaak weegt de moeite niet op tegen de kwaliteit van de appeltaart van een goede bakker ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Over het algemeen, een taart die zelf gebakken is. Elke eigen gebakken appeltaart is uniek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Over het algemeen is de taart die ik zelf heb gebakken lekkerder dan die van de bakker komt...vooral als ie net uit de oven komt...
Maar ja, als je niet zo best kunt bakken, kan het natuurlijk anders zijn.
Als je er pas mee begint is de mix van Koopmans aan te bevelen. Dan kun je het uit proberen en voelen hoe het deeg aan moet voelen enzo...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja als je een beetje je best doet. dan absoluut een zelfgebakken appeltaartje