Hoe kan ik Huttenkäse het beste bewaren?

Momenteel bewaar ik het in een luchtdicht afgesloten bakje van plastic, in de koelkast uiteraard. Ik weet echter niet of dit de juiste manier is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Bij het lezen van de hoofdvraag dacht ik exact het antwoord te geven wat jij al zelf in de toelichting schrijft. Dat is de juiste manier, ja.
Amadea
11 jaar geleden
Je kunt huttenkase ook in een plastic zakje doen en invriezen, dat deed mijn oma altijd. Invriezen per portie.