Waar kun je snacks kopen die de meeste snackbars verkopen?

De prijzen in de snackbars worden tegenwoordig steeds duurder en de meeste mensen frituren thuis.
Nu vind ik de kroketten uit de snackbar echt lekker, maar is er ook een manier om die ergens in te kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (7)

Bij de groothandel in snacks, maar dat moet je wel in de bulk kopen, oa:

http://www.vijzelaar.nl/groothandel-snacks.html

In mijn studententijd kocht ik zo'n doos kroketten bij mijn snackbar voor iets meer dan de inkoopsprijs. Moet je ze wel meteen ophalen als ze geleverd worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan niet zomaar bij een groothandel terecht.
Die kun je bij groothandels kopen. Ik mag niet reclame maken dus zie de bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Sligro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je wel een pasje regelen
Vraag bij je snackbar om wat bevroren kroketten. Misschien nog goedkoper ook :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hebben hier in oost Brabant van Rijsingen diepvries. Ik neem aan dat er door heel Nederland meerdere winkels zijn
die diepvriesprodukten verkopen.
En bij deze zijn de huismerk kroketten het lekkerst ;-)
http://www.vanrijsingendiepvries.nl/
jc54
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mjammie, die zijn idd lekker.
het makkelijkst lijkt mij gewoon bij een supermarkt b.v Aldi of JUmbo als ik daar voor 4 bevroren frikandelle amper 0.60eurocentjes betaal nou dan mag jij ook nog blij zijn als je een frituurpan bezit,toch? niet dan? frikandelle die kan ik bakken in de koekenpan maar dat zie ik met kroketten nog niet gebeuren! smakelijk eten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de makro. Alleen heb je daar wel een pas voor nodig anders kom je er niet in. ( Maar misschien kun je hem lenen van iemand die zo,n pas heeft of misschien mag met iemand mee die zo,n pas heeft)