Omdat chef koks ueberhaupt vaak mannen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/meeste-chefkoks-mannen-meeste-vrouwen.29845
AWM
14 jaar geleden
Ha, die Purtje;

Zelfde antwoord dan maar?
Vrouwen claimen altijd meerdere dingen tegelijk te kunnen doen. Mannen doen maar één ding tegelijk, maar dan ook goed. Als je ziet wat mijn vrouw simultaan tijdens het koken allemaal doet en hoe ik me in de keuken met alleen het koken bezighoudt snap je het verschil. Bij ons is er gelukkig geen discussie over wie er het beste kookt….
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de meeste gezinnen staat een vrouw voor het fornuis, maar de meeste chef-koks zijn mannen. Want mannen koken wel graag, maar in de regel liever geen dagelijkse hap. Deze mannen zijn anders, zeggen ze. Want ze koken wel degelijk ook met regelmaat thuis voor hun gezin. Ja, ook wortelstamp met rookworst (alleen dan wel met een bouillonblokje in het kookwater).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrouwen zijn er toch om het bier te dragen........
grapje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mannen nu eenmaal graag hun kunstjes laten zien terwijl het voor veel vrouwen eigenlijk allemaal heel gewoon is...
:-)