http://www.kookse.tv/recept/croque-monsieur

Een croque monsieur maak je ook perfect in de oven, kijk maar bij de link.

Dit even terzijde. Een apparaat dat je als broodrooster kunt gebruiken én als tosti maker bestaat uit een broodrooster waarin je ook 2 klemmen kunt laten zakken, waartussen je de tosti's vastklemt. Dit waren de oorspronkelijke eerste tosti roosters (makers)

Toegevoegd na 11 minuten:
http://www.koopkeus.nl/a/lijst_product/idx/5021100/mot/Tosti_rooster/lijst_product.htm
amc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je dit allebei in een apparaat wil, kun je het beste een contactgrill kopen. Daar kun je brood tussen roosteren, maar ook tosti's maken, groentes tussen roosteren, showarmabroodjes tussen opwarmen, vleesjes en groenten tussen grillen, pizza's tussen verwarmen enzovoorts.
Als je er eentje koopt met uitneembare platen is hij ook nog eens makkelijk schoon te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, blokker verkoopt ze, het is een broodrooster, en daar zit dan een klem bij waar je je tosti in kunt doen om te roosteren... Ik heb er een van het merk prinsess, kijk maar even....