Welke kauwgom is het sterkst van alle merken. ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Amadea
12 jaar geleden
In welk opzicht het sterkst?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stimorol tropical twist!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij breken ze allemaal even snel hoor, dus ze zijn ongeveer even sterk. sterkst van materie? van smaak? welke smaak? hoe lang de smaak blijft? sterk van geur?

Het beste antwoord

Ik zelf vind Freedent en Stimorol Ice het langste smaak houden en de kauwgom zelf is wat steviger als andere merken ...niet zo plakkerig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van Stimorol Ice de Intense Mint. Lijkt wel of je een fluorbehandeling bij de tandarts ondergaat.

Andere antwoorden (1)

zoals al gezegt inderdaad stimorol ice en zelf vind ik mentos er goed