hoeveel calorieën zitten er in een oubliehoorn van 90 cent dus zeg maar de kleinste met softijs?

Toegevoegd na 38 seconden:
hoeveel gram zou het ongeveer zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K
Ritsuka
12 jaar geleden
geniet gewoon lekker van je ijsje, de kcal erin maakt niet zoveel uit hoor, zolang je het niet elke dag eet.

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het kleinste soort hoorntje dan 100 gram?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt dit wel?
In het kleinste ijsje zit 1 bolletje ijs = 80 calorieën,dan zou in het hoorntje dus 120 calorieën zitten?
Of zit in het hoorntje alleen al 200 calorieen(zonder het ijs?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal zo'n softijsje op de fruitweegschaal zetten als ik er één neem.
In ieder geval minder calorieën dan in de grotere ijsjes. Het is dus een compromis tussen lijnen en een ijsje eten. Ik doe dat ook altijd en het bevalt me prima. Je kunt van één bolletje ijs net zoveel genieten als van een grote beker. Maak je dus niet dik om het aantal calorieën dat er in zit, maar trakteer jezelf gewoon af en toe op een heerlijk ijsje. Eet smakelijk :)