Waar kan ik pure cacao kopen?

Ik bedoel echt pure cacao, niet van die nesquik chocolademelk cacaopoeder, want hier zitten nog conserveermiddelen etc. in. Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Gewoon in de supermarkt in hetzelfde schap als waar je dat nesquik spul vindt. Bv van Droste. Op het doosje staat Cacao en verder geen ingrediënten lijst, dus zit er alleen cacao in... Het is er ook van andere merken.

Ik heb in Oostenrijk de kans gehad om een cacao reepje met 99%cacao te proeven. We hadden het gekocht in een populaire winkel in Oostenrijk genaamd 'Mozart' BTW 99% is echt niet lekker

Die van fair trade original is van pure cacao en heeft drie voordelen voor jou en de rest: -fair trade, dus de boer krijgt een eerlijke prijs voor zijn producten. -biologisch, dus beter voor jezelf ren het milieu (geen pesticiden) -beste getest door kassa, dus het lekkerst!

Bronnen:
http://fairtrade.nl/NL/MainContent/Eten-Dr...

Pure cacaopoeder kan je gewoon in de supermarkt kopen. Bekende merken zijn Droste en Blooker. Te vinden in hetzelfde schap als de cacaodranken. In Nesquick en andere cacaodrankpoeders zit naast magere cacapoeder vooral erg veel suiker. Hierdoor bederft het niet: conserveermiddelen zijn daardoor niet meer nodig en zitten er dan ook niet in. Laat je niet bang onnodig maken.

In de supermarkt kan je een doosje cacaopoeder kopen van het merk Van Houten. Dit is prima cacao die je kan gebruiken voor het zelf maken van chocolademelk of om over de cappuccino te strooien, chocoladegebak en chocoladedesserts van te maken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100