Is Lätta eigenlijk wel zo nieuw?

Overal om me heen zie ik reclame voor de nieuwe Lätta, maar is dit product eigenlijk wel zo nieuw? Ik meen me namelijk te herinneren dat het een jaar of twintig geleden ook al bestond. En is in dit geval de claim "nieuw" dan wel terecht? Of is het gewoon een verkapte marketingtruc?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Lätta bestond 25 jaar geleden ook al. Maar nu heeft Unilever het helemaal bedacht . "Luchtig opgeklopte halvarine met een
lekker smaakje". Dus nu dubbelop geld verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het merk latta bestaat al jaren, de reclame die je ziet is echter van een nieuwe luchtige variant.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het is geen marketingtruc want er is echt een nieuw product op de markt. Dit product is veel luchtiger en dus anders dan de oude latta.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het bestaand inderdaad al jaren, zie link:

http://www.youtube.com/watch?v=5Bix-kvPK4g

Pure marketingtruc dus...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de gewone lätta