Calve pindakaas is glutenvrij in elk geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor de min. vraagsteller vraagt, ik beantwoord met een feit. waarom min?
De meeste merken pindakaas zijn glutenvrij. Let wel even goed op de verpakking, of er niet stiekem tarwe in verwerkt zit.
bamibal
12 jaar geleden
Nee, normaliter zitten er geen gluten in pindakaas. Alle soorten van het Albert Heijn huismerk zijn in elk geval glutenvrij.

Toegevoegd na 12 minuten:
En een goeie tip voor als je met meerdere mensen aan tafel brood eet: het mes waarmee de anderen hun brood smeren moet niet in de pindakaaspot gestoken worden. Want dan "vervuilt" dat de pindakaas met broodkruimels waar gluten in zitten!
Amadea