Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

corndog bestaat die nog?Jaren geleden van Mora. Hartog citoenijs jaren geleden in een grote bak in het diepvriesvak?En de groene labello?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mmm, corndogs!!! Heb ze niet meer op sinds ik terug ben uit de VS.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

In Amerika eet ik ze regelmatig, sommige dingen slaan hier in NL niet zo aan denk ik. Ik denk dat Mora ze niet genoeg heeft gepromoot en daarom uit de handel heeft gehaald. De lekkerste citroen ijs heb ik gegeten in R'dam als je vanaf Blaak het plein oversteekt heb je op het hoekje een ijssalon. Wat groene labello betreft had ik een ex vriendin die labello om de 15 minuten gebruikte, dat schijnt heel schadelijk te zijn omdat je overmatig vitamine E op je lippen smeert en je lichaam dat niet aanmaakt, en je lippen er aan gaan wennen en uitdrogen als je het even niet gebruikt, ze kon wel lekker zoenen, maar daarna voelde het net alsof ik een vette kip had afgekloven...ach ja, ben nu weer vrijgezel..is ook mooi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag 1 vraag tegelijk stellen.
Mora Corndog: Nee
Hartog citroenijs: Geen idee, maar kijk even op hun site. Ik denk dat je Hertog bedoeld?
Groene labello: Kijk even op hun site, ken ik namelijk ook niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kan ze geen van allen meer vinden! net als de coctail kersjes, de bananen nesquick en de hellema appel koekjes. Alles wat ik lekker vind gaat steeds meer uit het assortiment. boohoo! :-(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding