Kun je aan de buitenkant van een wijnfles zien of deze kurk als dop heeft?

Je hebt namelijk tegenwoordig ook veel wijnflessen met draaidoppen.
Maar wat als je er een met kurk nodig hebt?
Hoe kun je dit zien in de winkel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje bart!

Het beste antwoord

Vaak kan je het voelen. Je voelt op de hals goed of het een dop is door de scherpe rand. Een kurk voel je door het gladde van de flessenhals die doorloopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

waarschijnlijk bedoel je bij zo'n ingepakte dop/kurk, als je voelt aan de bovenkant van de fles, voel je een deuk of juist een bult bij een kurk, een draaidop is plat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is duidelijk zichtbaar HamKaasTostie!
Bovenaan de hals van de fles tref je niet te missen schroefdraad kenmerken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik altijd probeer is de capsule verwijderen in de winkel. Als het een plastik kurk is doe ik de capsule weer terug. En als de manager vraagt: Meneer wat doet U? antwoord ik: Ik wil graag weten wat ik koop. Ik wil natuurkurk en geen plastic!!