Hoe lang kan ik ontdooide spinazie nog bewaren?

Ik had vanochtend alvast een pakje spinazie uit de vriezer gehaald en in een pannetje gedaan zodat het kon ontdooien.

Nu is er iets tussengekomen en lukt het niet om dit vanavond op te eten. Kan ik dit morgenmiddag ook nog opwarmen, of is dat niet verantwoord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18.8K

Het beste antwoord

Zet het pannetje in de koelkast en gebruik het morgen. Niks mis mee.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ls je het tot die tijd gewoon koel bewaart kan je het morgen moeiteloos nog eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt dat, als je het zolang in de koelkast bewaart, prima één of twee dagen later pas verhitten. Het enige wat je beter niet kan doen is het opnieuw invriezen. P.s. Deelblokjes zijn wat dat betreft handiger, want die kan je in afgepaste hoeveelheden snel in de magnetron ontdooien!
Amadea