Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met opzet een rotte sinaasappel in een net?

Als je een net sinaasappels of mandarijnen koopt. zit er heel vaak ééń in die (bijna) rot is of schimmelt. Bij de ene winkel vaker dan bij de andere. Dat kan bijna geen toeval zijn. Doen de bedrijven die citrusfruit verpakken dat met opzet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou n beetje slechte reclame zijn...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

waarom zouden ze dat met opzet doen?
als je steeds rot of schimmelig fruit koopt, dan ga je elders kijken, en dat is juist niet de bedoeling.
het is wel zo, dat er een bepaalde tijd is dat vruchten op hun best zijn.
lychees zijn heerlijk. maar koop ze buiten de tijd, en ze schimmelen met wat pech in een dag.
de laatste weken merk ik ook dat mijn sinaasappels eerder zacht worden en rotten dan voorheen.
ik koop nu wat strakker in, het zal wel weer bijdraaien op z'n tijd.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zouden het kunnen doen om zo hun produkten van mindere kwaliteit kwijt te rraken.
Rieneke1
13 jaar geleden
nee sherpa, dat is korte termijn denken, daar geloof ik niets van.
ondernemers zijn slimmer dan dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK heb nogal veel in de voedingsindustrie gewerkt. Ik zou willen dat je gelijk had.
Rieneke1
13 jaar geleden
kwaliteit doet mensen toch terugkeren naar een bepaald product?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou trouwens heel arbeidsintensief zijn om in elk net een halfrotte sinasappel te stoppen. Zie je het voor je?
Rieneke1
13 jaar geleden
precies marianne! :)
Zo,n rotte sinaasappel in een netje heeft te maken
met de verpakking,waarschijnlijk heeft zo,n sinaasappel in de verdrukking gezeten, dat ze dat expres zouden doen, nee dan zou tros radar er allang een uitzending over gemaakt hebben hoor.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing