Wat mag je eten als je een eiwitshake dieet volgt?

Mag je ook bv geen peentjes of komkommer eten? Of van die optimel yogurt met 0% vet en suiker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
12 jaar geleden
Waarom zit je op een shake dieet?

Het beste antwoord

Wortel mag niet, komkommer wel, zoveel je wilt. Optimel yoghurt ook niet. Je moet kijken naar de koolhydraten. Je mag opgeteld niet meer dan 30 gram koolhydraten eten. Dus tel wat er in de shakes zit, en wat er in de groente zit.
Een stukje kaas, een stukje kip, een gekookt ei, dat ma dus wel. Dat bevat nagenoeg geen koolhydraten maar wel eiwit.

Ik neem aan dat je eerst goed heb laten voorlichten voordat je dieet bent gaan doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Inderdaard niet te veel suiker en vetten, maar vooral GEEN koolhydraten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij vragen over de invulling van een dieet raadpleeg je je dietist of lees in geval van poedertjes de instructie op etiket of in bijgeleverde folders. Dat schept vaak een hoop duidelijkheid!