hoe moet je french inhale doen als je na iedere hijsje gewend bent om het over je longen te doen?

ik wil french inhaleren maar ik rook gewoon over me longen en ik weet ook niet zo goed hoe je moet french inhaleren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

1. 'Zuig' de rook, maar inhaleer het niet helemaal in je longen. Dit is de belangrijkste stap! Inhaleren zonder rook in je longen te krijgen! Niet iedereen kan dit in een keer! Dus oefenen!

2. Open je mond. Doe dit niet snel anders gaat alle rook weg uit je mond. Langzaam je mond openen!

3. Nu je mond open is kun je inhaleren via je neus. Gebruik je tong! Duw met je tong als het ware de rook naar buiten. Hierdoor komt de rook een beetje dikker eruit.

4. Zodra er rook uit je mond komt inhaleer je met je neus! RUSTIG! Niet snel. Het moet zo kalm zijn dat je niets hoort :p

Je bent zelf gewend om het over je longen te doen, dus jij moet gewoon oefenen. Het is niet moeilijk.