Kan ik soep wat in een blik heb gezeten en nog niet is warm gemaakt invriezen?

Ik heb een groot blik erwtensoep en dat is veel te veel om gelijk op te eten, kan ik het restand als ik het nog niet heb verwarmd ook invriezen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.7K

Het beste antwoord

dat kan, wel een goed afsluitbaar bakje/doosje gebruiken.meteen na openen zo steriel mogelijk behandelen, invriezen en dan binnen 8 weken consumeren.langer bewaren komt de smaak niet ten goede.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja hoor, dat kan zonder problemen. Doe het restant van de soep in een plastic bakje en je kunt het nog enkele maanden bewaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel, maar het wordt heel erg dun als je het weer ontdooit, ik zou het dus niet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soep uit blik is niet van te voren ingevroren geweest dus je kan het idd nog invriezen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou kunnen, maar ik zou het geheel even door laten koken. Vervolgens het restant laten afkoelen en dan invriezen