Axel heeft gelijk. Schimmelkaas is in zekere zin al bedorven, en meestal komen er geen (andere) schimmels meer op. Hij is bedorven wanneer jij hem niet meer op wilt eten.

Wat betreft 'Je weet het een dag later': probeer een keer Corsicaanse kaas. Die is pas goed als hij bedorven is. Ik hoef hem niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dat weet je een dag later ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij komt er dan een andere kleur schimmel op...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk naar de datum op de verpakking en trek je conclusie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
witte fluf op een blauwschimmelkaas zou een indicatie moeten geven!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die bederft natuurlijk niet!