Waarom worden er zo weinige chocolade "J"s gemaakt?

De Sint komt er weer aan en daarbij natuurlijk alle inkopen aan kado's en snoepgoed.
Wat me opvalt is dat bepaalde letters niet of nauwlijks te vinden zijn. Eén daarvan is de J terwijl er toch voldoende namen zijn die met een J beginnen.
Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ze zijn er echt wel in alle smaken, maar omdat iedereen wacht met kopen zodra Sinterklaas in aantocht is dan gaan ze massaal de winkels uit. Ze zijn nu al te koop en nog volop aanwezig. Dus nu al hamsteren.Ze liggen bij mij al in de kast.

En dan worden ze ook vaak dubbel gekocht, voor in de schoen en ook nog op 5 december.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zag ze eind aug. al toen dacht ik nog ;nu al ???En nu moet je al gaan hamsteren grrrr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja gewoon doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe ik ook hoor lora. Gewoon iedere keer wat, en bovendien is het dan straks ook niet zo duur ineens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die letters houden het bij mij geen dag uit :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja cavi, die kunnen dan nièt blijven liggen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt het beste antwoord gekregen omdat dit waarschijnlijk de oorzaak is dat je voor bepaalde letters naast de pot p.... Persoonlijk erger ik me er dood aan dat de sint spullen al begin september in de winkels ligt. De kinderen begrijpen er niks van. Net terug van vakantie, de zon staat nog in hun gezicht .....ligt die zooi al in de winkel.
En koudweg een week later kom je de eerste kerstartikelen ook tegen. Er zou een wet voor moeten komen die zeg dat dergelijke spullen niet eerder dan 4 weken van te voren in de schappen mag komen te liggen. Net als vroeger!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt het beste antwoord gekregen omdat dit waarschijnlijk de oorzaak is dat je voor bepaalde letters naast de pot p…. Persoonlijk erger ik me er dood aan dat de sint spullen al begin september in de winkels ligt. De kinderen begrijpen er niks van. Net terug van vakantie, de zon staat nog in hun gezicht .....ligt die zooi al in de winkel.
En koudweg een week later kom je de eerste kerstartikelen ook tegen. Er zou een wet voor moeten komen die zeg dat dergelijke spullen niet eerder dan 4 weken van te voren in de schappen mag komen te liggen. Net als vroeger!

Andere antwoorden (7)

Het verbaasd mij altijd dat ik de letters van mijn naam niet kan krijgen. En daar zit de J echt niet tussen...

Toegevoegd na 2 minuten:
O ja...

Dit zijn de: S M A E B R I C N E E D E S

Toegevoegd na 30 minuten:
En nee...

De familie is niet zo groot...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ze het eerste uitverkocht zijn.
De I - Q - U - X - Y - Z zijn het minst populair.
Maar ja, met een I krijg je zo weinig waar voor je geld...
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die laatste zin is niet waar. Want de I is breder en dikker dan de andere letters en alle letters hebben hetzelfde gewicht...
AWM
14 jaar geleden
Wist ik wel, ik wilde even weten of je nog zat op te letten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent soms gewoon een irritant lampje waar ik overigens een heel mooi hamertje voor heb;-)
AWM
14 jaar geleden
LOL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komt ook voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Pieter. Klopt!
ja die vraag had van mij kunnen zijn hahaah die zijn het meest in omloop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd klein he die J. +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat lijkt idd ,terwijl ze allemaal even veel zijn qua gewicht.
Juist omdat er veel namen met een J beginnen,zijn ze sneller uitverkocht! Je moet dus in Augustus,als de 1e letters in de winkel liggen er als de kippen bij zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies zo voel ik me meestal! Namens het muisje,bedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo is dat, +1
Volgens mij omdat deze letters veel te Ieletjes lijken. Ik weet er alles van met zowel de J als de I. Wat mensen vaak niet doorhebben is dat deze letters hetzefde gewicht hebben als alle andere letters, dus alleen wat dikker zijn. Tjah, smaken verschillen, maar ik had ook liever een dunnere S zoals die van mijn dochter als zo'n dik stuk I of J. Maar mijn dochter heeft dan ook geluk dat haar naam met dezelfde letter begint als Sint, die zijn er altijd in overvloed ;-)

Ik weet niet of het daar aan ligt hoor, maar dit was eigenlijk altijd mijn idee daarover...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt het gewicht is hetzelfde. Je kan toch ook een grote H e 3ette. nemen. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik heb wat dat betreft ook een superletter! 4 pootjes en dan nog een middenstuk! :-)))))
op deze webstie kan je alles lezen over de chocolade letter en ook over de letter j

suc 6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn ook zo weinig Q te krijgen..