werkt de xls koolhydraatremmer ook echt?

Ik zoek niet naar een wonderpil, slechts een hulpmiddel. Maar er wordt gezegd dat ongeveer 60 procent van de koolhydraten hierdoor niet worden opgeslagen. Ik weet dat de xls eetlustremmer werkt, maar hoe zit het hiermee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het ook te mooi om waar te zijn.
Als al die pillen echt zouden werken, zouden er geen dikke mensen meer rondlopen, en waarschijnlijk ook geen rokers, want daar was dan wel een andere pil voor.
Waarschijnlijk is het enige wat werkt door die pil: Je gaat onbewust toch wat meer op je eten letten, omdat je nu die dure pillen neemt, en het zonde is om die teniet te doen door te veel te eten
anneliez