Waar kun je in een winkel in Den Bosch een chocolade Iphone kopen?

Ik heb wel een chocolade blackberry gezien bij de Jamin (online) maar kan de Iphone alleen ergens bij een bakker ver weg vinden, waar ik of op moet komen halen of ontzettend veel verzendkosten moet betalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Probeer eens bij Chocolaterie Vink of Chocolaterie Henry, die kunnen beiden op verzoek dingen maken als ze het nog niet in het assortiment hebben
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het gevraagd en ik heb ze gevonden! Bedankt

Andere antwoorden (2)

Zoek de adressen van de echte banketbakkers chocolatiers. Misschien doen die het op bestelling.
In Breda zit een bonbonwinkel La Boheme, die hun eigen bonbons maken, misschien vinden die het een uitdaging om een Iphone in elkaar te knutselen (In Den Bosch zit waarschijnlijk ook wel zo iets)
anneliez
12 jaar geleden
Ik vond hem bij www.chocolove.nl.
Wordt gewoon thuisgestuurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze had ik ook gevonden, maar dan ben je uiteindelijk twee keer zoveel kwijt als hij kost door de verzendkosten.