Een flugelflesje is 10% en 20ml een bierflesje 3.5% en 300ml dan stelt een flugel toch helemaal niet voor dan is dat toch heeeel weinig alcohol?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
67K

Antwoorden (4)

Dat klopt, er zijn geen noemenswaardige hoeveelheid alcohol in een flesje flugel. Neemt niet weg dat het best wel lekker spul is en je er wel wat energie van krijgt.

Toegevoegd na 29 seconden:
*er zit geen noemenswaardige hoeveelheid alcohol
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10% van 20ml is 2ml
3.5% van 300ml is 10,5ml

Je zal dus 5 flugel moeten slampen voordat je aan een biertje zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is eigenlijk weinig maar je drinkt ze snel op en dan kom je later toch op meer uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, dat klopt, maar het is niet verdunt, dus is het eigenlijk nog steeds veel