walnoten, handje vol walnoten, of walnoten toevoegen in salades, yoghurt etc.

of visoliecapsules
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Blue Band boter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijnzaad-, koolzaad-, of walnotenolie of producten op basis van die oliën bevatten ook omega 3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chiazaad ( rawfoodsuperfood.com) Daar voel ik me echt super bij. Je kunt het door alles heen gooien en je kunt het direkt eten, het is plantaardig en puur natuur. Er zit nog veel meer in. zoek het maar op die site.