hoe maak ik pangafiet met zalmfile klaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn heel veel receptensites die jou prima kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, recepten mogen nu eenmaal, Stellalala......
Zo algemeen mogelijk houden is mijn devies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk, Marleen, maar ik vind deze site nu juist zo leuk voor vragen waar je op google geen kant- en klaar antwoord kunt vinden.

Antwoorden (2)

Zoals alle vis : kort garen.

Deze combinatie leent zich wel leuk voor ' vlechtmatjes' ; 3-4 repen zalm en 3-4 repen witte vis ' vlechten' . Stomen of pocheren os het beste (kan zelfs in de magnetron). Supersimpel, met een eenvoudig roomsausje (slagroom + kruiden), en ziet er spectaculair uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rollade van zalm+pangafilet.

Ingrediënten voor 4 personen

4 zalmfilets(niet al te dikke plakken)
4 pangafilets
italiaanse kruiden,zout,kruidenboter.
Gebakken aardappeltjes of friet + jonge tuingroenten (Peultjes of Sugar Snaps of Broccolie of Worteltjes.
Kan ook met gemengde Salade

Hulpmiddelen

1 Ovenschaal+Aluminium folie + een oven.

Voorbereiding

Zet de oven tussen de 180 en de 200 graden.Scheur 4 vellen aluminium folie van de rol.
Leg de zalmfilets elk op een stuk aluminium folie,en leg daarboven op een plak pangafilet.
Strooi wat Italiaanse kruiden en eventueel wat zout over en verdeel de kruidenboter over de 4 zalm/pangafilets.Pak nu de vis in en maak er een mooi pakketje van,en leg ze in een ovenschaal,en zet de schaal in de oven ongeveer 20 minuten,check of de vis na die 20 minuten gaar is.

Bereidingswijze

Kook de groente,die je erbij wilt hebben,ondertussen gaar.
Bak ondertussen ook de gebakken aardappeltjes of de frietjes,en zorg ervoor dat alles zon beetje gelijk tijdig klaar is.

Serveertips

Er kan ook nog eventueel een gemengde salade bij.

EET SMAKELIJK!!!!

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.smulweb.nl/recepten/1378626/Rolade-van-zalm-pangafilet-bestrooid-met-italiaanse-kruid