Hoelang is een joint houdbaar?

Als je hem inje kast laat liggen, tot wanneer is di dan houdbaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
25.2K

Antwoorden (3)

Volgens mij zit er geen houdbaarheid limiet op, hou er wel rekening mee dat de sterkte van de wiet sterker word.
Ooit eens een x mee gemaakt dat iemand zijn joint ging blowen die al maanden in de kast lag, en waarbij het niet goed ging
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 weken max. laat ik hem liggen, geen nadelen/voordelen dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan geen kwaad, alleen wel op een droge donkere en koele plaats bewaren, en nooit in de felle zon;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah, mooi. Beste antwoord is voor u!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je daar wel op klikken anders blijf je vraag open :)
Wiet blijft ongeveer een jaar goed. Maar PAS OP: de joint wordt naar verloop van tijd (maanden) minder lekker, dus snel oproken die handel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er misschien ook aan in welke omstandigheid de joint bewaard wordt. Als er tabak inzit is ie binnen een dag of anderhalf al minder lekker, als je het mij vraagt. Wat betreft wiet heb ik geen idee hoelang dat goed blijft maar weet wel dat schimmelwiet ook niet 'je van het is' om te roken..