wat is het nut van blush?

extra info : ik heb het over een pakje sigaretten van jps blush.
het staat in de winkel. in een roze doos make make-up met een blush kwast. de sigaretten zitten in een roze glimmend pakje.
is er iets speciaals aan de sigaretten en wordt dit niet gekenmerkt als reclame?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Natuurlijk is dit een reclame-stunt!!Speciaal gericht op vrouwen. Voor mannen doen ze er misschien binnenkort een kunstvlieg (om mee te vissen...) bij??

Je moet als fabrikant nu eenmaal vraag creëren. en als een vrouw deze Blush met blush en kwast koopt, hopen ze natuurlijk, dat je de smaak van de sigaretten zó goed vindt, dat je ze zal blijven kopen, al zit er geen blush meer bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar staat dit dan niet gelijk aan reclame maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, natuurlijk - en een heel goedkope manier ook....Een advertentie in een veelgelezen blad (áls het al toegelaten is om daar voor sigaretten reclame te maken....) is héél wat duurder dan er een supergoedkoop blushertje en een verharend kwastje bij te stoppen!! Dus het zal wel vooral bedoeld zijn voor jonge meiden, die denken : 2 vliegen in één klap!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
M.a.w: moreel gezien verderfelijke verkoopmethoden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helemaal mee eens, mmm
Maar moreel is er met reclame natuurlijk héél veel mis : je probeert mensen over te halen dingen aan te schaffen, die ze niet nodig hebben....wéér een ander kleurtje lippenstift, wéér een niet klonterende mascara, wéér een shampoo die zorgt dat je 3 x zoveel haar krijgt, en dan vaak nog op dieren getest óók.....maggibouillon in cupjes, na alle paddddddzzzz nu ook geen koffie meer zonder cupje...en de afvalberg groeit en groeit en groeit.
Maar daar ging de vraag niet over....
Dit is puur om aandacht te trekken van de consument!
Het is dus gewoon reclame/aandachtstrekker.

Waarschijnlijk is het een slecht of langzaam lopend artikel, waar ze nu wat vaart in willen zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is reclame voor sigaretten.

Ze doen er tegenwoordig alles aan om mensen toch aan het roken te krijgen.
Dit is gericht op hele jonge meisjes.
Dit soort displays in winkels mogen gewoon.

Maar gelukkig vinden veel jonge meiden het ook raar.

http://www.misslipgloss.nl/blush-sigaretten-kan-dit/

En jammer genoeg vinden veel meiden het toch
wel weer "cool om te hebben".

http://forum2.ellegirl.nl/showthread.php?t=663260&page=3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat je dat erbij krijgt. Dat is een vorm van reclame en dat mag niet. Zelfs op de toonbank plaatsen van tabak is verboden.

Die Blush verpakkingen zijn een limited edition van Jps. Het merendeel van jps rokers is vrouw. In een slof zitten 5 rode en 5 roze pakjes. Zodat mannen het evt ook nog kunnen roken. De smaak van die sigaretten zijn identiek aan die gewone rode.

Dit allemaal volgens de vertegenwoordiger. Ik moet wel zeggen, in de praktijk willen de mensen gewoon de rode en blijft de roze liggen. Over een tijdje halen we dit weer uit de schappen en. Sturen we terug met de vertw.