Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat gebeurd er met de overgebleven pepernoten in een pepernoten fabriek?

Ik zou graag 10-100K pepernoten willen hebben en vraag me dus af wat er met alle pepernoten gebeurd die niet worden verkocht in een pepernoten fabriek? is hier goedkoop aan te komen of worden deze gewoon bewaard tot volgend jaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ooit als thuiswerk snoep ingepakt, snoepzakken voor Sinterklaas pakte wij al in juli in :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er worden er geen niet verkocht. Alle pepernoten die worden gemaakt, gaan in zakken en gaan de winkel in. Als er minder pepernoten nodig zijn, produceren ze ook minder.

Als je pepernoten wilt hebben die niet verkocht zijn, moet je bij winkels zijn die ze verkopen, en niet de fabriek die ze maakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoezo is hier een - voor gegeven? betekend dit dat het niet waar is?

Andere antwoorden (2)

Ik kreeg vandaag een zak gratis bij het boodschappen doen. Zo komt de winkel er ook vanaf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle pepernoten, behalve de foute, worden geleverd. Supermarkten mogen als ze veel hiervan over hebben na de festiviteiten van Sinterklaas dit aan de Voedselbank geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding