Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het zwarte plankje waar vlees voor op brood op ligt plastic?

Hierover had ik een discussie met mijn moeder...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
690

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het bakje van dun materiaal is van een plasticsoort als polytheen, het iets dikkere poreuze inlegstukje is van polystyreen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zwarte is geen plankje maar een zwart plastic schaaltje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe weet jij dit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vroeg ik me ook al af..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg ook wel eens vlees op mijn brood dat bij de Jumbo / C1000 vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap jou antwoord echt niet. Waar baseer jij je antwoord op?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop is vleeswaren bij Jumbo of C1000, je zult zien dat het vlees aangeboden wordt op een zwart plastic schaaltje. Bekijk ook is de andere vragen die VS heeft gesteld en dan is het niet moeilijk om te achterhalen wat zij / hij bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ben ik met je eens, maar hoe weet je dat het hier over gaat? VS?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VS = Vraagsteller Zeker weten doe ik het ook niet maar met een beetje deductie kan je het wel aannemen dat ze dit bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk niet dat je verkeerd zit, maar met aannames moet je voorzichtig zijn. Op het moment dat je dingen moet aannemen, is de zekerheid weg. Kan grote gevolgen hebben. Een bouwkundige die een bepaalde materiaalwaarde "aanneemt" kan desastreuze gevolgen hebben! Niet vergelijkbaar met deze situatie, maar ik laat het oordeel aan de "VS!"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt volledig gelijk, het is ook maar bij een enkeling dat ik op deze wijze durf te antwoorden, bij andere heb ik gewoon meer informatie nodig.
VLEESWAREN(Zo heet dat ) liggen tevens niet altijd op een zwart plasticje.. het kan ook wit of doorzichtig zijn.

Ik zou zeggen; doe eens gek, koop eens vleeswaren bij een supermarkt of slager en test of het plastic of een houten plankje is. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding