hoeveel calorieen zitten er in Provolone kaas?

Het is een witte kaas met niet veel smaak dus ik dacht dat het een light kaasje was. Is dit waar of vergis ik me?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, het is zeker geen light kaasje, want het bevat 44 procent vet. Het aantal calorieën per 100 gram kan ik helaas niet voor je vinden, maar hier heb je alle informatie die ik over Provolone gevonden heb: Provolone Soort: Provolone is een halfharde kaas van koe, buffel of schapen melk Gewicht: 1 tot 45 kg Herkomst: Italie Vorm: Rond of andere vorm Vetgehalte: 44+ Vochtgehalte: 38% Korst: Droog, verweerd en schimmel Structuur: Stevig en taai Geur en smaak: Pikant, wordt soms gerookt Bewaren: Koel en vrij droog Toepassing: Dessertkaas en in gerechten Provolone kaas soorten: Cacioca-Vallo en Kaskaval

Bronnen:
http://eten-en-drinken.infonu.nl/diversen/...

Per 100 gram 351 calorieën. Toegevoegd na 13 minuten: Vetgehalte per 100 gram 26.6 eiwit 25.6 Toegevoegd na 14 minuten: Maar misschien is er wel een light variant.

In provolone kaas is 46 % vet. Lijkt mij dus geen light kaas. Dus toch maar aan de 20+

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100