Bestaan er ook chocoladecijfers?

Met Sint geven we chocoladeletters, maar bestaan er ook chocoladecijfers of andere tekens van chocolade?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Jazdeker ; en in tegenstelling tot chocoladeletters zijn ze zelfs het hele jaar door verkrijgbaar. Of zelf te maken natuurlijk, als je weet hoe je chocola moet opspuiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt van Dr. Oetker wel versiersels in zowel letters als cijfers (voor bijvoorbeeld op een verjaardagstaart) maar die zijn heel klein.

Toegevoegd na 39 seconden:
Ook zitten daar zulke tekens bij: "-" "&"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet nog dat er, ik meen vorig jaar, ineens bij de Hema ook Arabische lettertekens te koop waren, voor kinderen met een Arabische naam, zodat zij toch ook een chocoladeletter konden krijgen. Cijfers en andere lettertekens zijn normaal gesproken niet in grote hoeveelheden met Sinterklaas te koop. Ongetwijfeld zal je er via een speciaalzaak wel aan kunnen komen en anders dan worden ze op bestelling wel voor je gemaakt.