Gezonder zeker niet. Ze hebben een herbruikbaar plastic waterflesje bedacht met een koolstoffilter. Het nut daarvan moet nog aangetoond worden.
escape
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In Nederland maakt het niet.

Het Nederlandse kraanwater is van dermate goede kwaliteit dat het geen filtering nodig heeft.

Het waterbedrijf heeft het water al zodanig gezuiverd dat het aan alle wettelijk vastgestelde normen en eisen voor kwaliteit en zuiverheid voldoet.

Wanneer je een waterfilter gebruikt, ondergaat het drinkwater een extra behandeling. Wanneer het filter niet goed wordt gereinigd, kan deze bacteriën bevatten. Er is geen enkele instantie die dit gefilterde water controleert.

Sommige mensen gebruiken een waterfilter omdat ze de smaak van het kraanwater niet lekker vinden (zij vinden gefilterd water lekkerder van smaak), maar dan gaat het om een smaakkwestie, en die is heel persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
escape
12 jaar geleden
Het gaat erom dat normaliter wordt afgeraden plastic waterflesjes opnieuw te gebruiken. Bobble zegt daar een oplossing voor te hebben gevonden. Dat heeft niets te maken met de kwaliteit van het water dat uit de kraan komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij zeggen zelf: Door de uitwisselbare en vervangbare filters van bobble kan je de smaak van kraanwater altijd verbeteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jouw antwoord momo vind ik toppie, plus 1
het plastic argument van escape echter geeft de plus 10 doorslag. dankjewel!