Wat zijn ECE additieven?

Wat zijn het, waar kan ik er informatie over vinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zou je niet een ietsje meer info kunnen geven dan wat je in je vraag aangeeft... Er is niets te vinden... Je moet er toch meer van weten toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nope, er staat "bevat ECE additieven". Als ik er op google zoekt hij eigenlijk alleen op additieven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja daarom... ik vond al niks...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vandaar dat ik het vraag ;)
Als het makkelijk te googlen is zet ik het niet op GV :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ben jij DE uitzondering... +1 voor de vraag...

Antwoorden (1)

Niet alle voedselingrediënten vallen onder de Novel Food Verordening. Additieven(oneerlijke’ E- stoffen), smaakstoffen en enzymen die uit gmo's worden gewonnen, hoeven nu niet onderzocht te worden. Maar dat gaat veranderen, aldus Kok. Eind volgend jaar vallen ze waarschijnlijk ook binnen deze Europese regelgeving(ECE).
Bronnen: