Waar was de eerste McDonald in Nederland?

Waar was de eerste McDonald en in welk jaartal was dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja er werd er ook een in delft geopend misschien gelijk ,of eerder of iets later ,echt open . En het liep voor geen meter. Zo zie je ook een goed idee heeftz'n timing

Het beste antwoord

Het eerste McDonald's-restaurant in Nederland werd geopend in 1971 in Zaandam. Het bedrijf was indertijd een partner van Albert Heijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

"Het eerste McDonald's-restaurant in Nederland en Europa werd geopend in Zaandam in 1971"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I Het eerste McDonald’s restaurant opende zijn deuren in 1971 in Zaandam.k weet niet waarom je deze vraag stelt, want het antwoord is wel erg simpel te vinden. Terwijl ik het voor je opzocht, hebben er al 2 andere GVrs geantwoord, Dus bij deze dan alsnog: