kraamlekkernijen

hallo, ik ben jolanda en doen de verkorte opleiding kraamzorg, nu ben ik voor mijn presentatie op zoek naar lekkere kraamhapjes, leuke belegde broodjes, lekkernijen voor als de kraamvrouw dr middagdutje heeft gedaan,etc. zeg maar alles wat voor de kraamvrouw een feestje kan zijn...
niet alleen voor mij maar ook voor mijn collega's die hier net als ik een hoop plezier aan kunnen beleven..
alvast bedankt....jolanda

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (9)

nah echt een hapje ofzo heb ik niet. Maar ik was zo blij dat ik weer filet american mocht eten dat was voor mij een traktatie. Lekker met komkommer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lange Vingers, gewoon Lange Vingers... gedoopt in advocaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist ja, kind eruit alcohol erin?
Wat dacht je van die halve banaan uit één van de vorige vragen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zusje zei, toen ze op alledag liep:
'Zodra ik bevallen ben wil ik als eerste een groot bord carpachio met een groot glas bier!'
Ik heb het haar in het ziekenhuis gebracht, en ze heeft het inderdaad met smaak opgegeten en gedronken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet natuurlijk uitkijken dat het niet verkeerd voor de baby is, als ze borstvoeding geeft, dus zeker geen toastjes Brie ofzo,wat ik echt lekker vond, toen ik weer mocht eten na de keizersnee (en ik had trek, dat kan ik je zeggen) was getoaste sneetjes chiabatta (Italiaans brood) met gerookte zalm.
amc
14 jaar geleden
Mijn zus eiste een broodje filet american direct nadat ze bevallen was.
En een vriendin van me zat een paar uur na de bevalling aan de biefstuk.

Dus ik denk dat het lekkerste voor de kraamvrouw iets zal zijn wat ze niet heeft mogen eten tijdens de zwangerschap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snakte naar een omelet met tomaat en ui of kaas..... heerlijk als die in stukjes geruld word en dan op een boterham..
Kan er nog water van in mijn mond krijgen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kreeg van mijn kraamzorg stukjes kiwi en appel met muisjes er over, lekker en gezond! ( en de kiwi gelijk goed voor de stoelgang :) )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kreeg van mijn eerste kraamhulp een mooi opgemaakt groot glas met stukjes fruit erin en zo'n gesuikerd randje en rietje en een scheutje sap erin
Vond dit zo luxe eruit zie, een echte tractatie!!!!
Het oog wil ook wat hè.