Ik geef morgen een feestje, en er komt 9 man. Ik heb 7 flessen sterke drank, 2 kratjes bier en 10 flessen frisdrank om mee te mixen. is dit voldoende?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voldoende om flink dronken te worden met z'n alle....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is bijna 1 fles sterke drank pp... Lijkt me meer dan voldoende!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met die voorraad zou ik gelijk wat plekken in het ziekenhuis reserveren.

Het beste antwoord

Je hebt veel te veel sterke drank, en te weinig bier.
7 flessen sterke drank? Dat is meer dan driekwart fles per persoon, dat is al genoeg voor een serieuze alchohol vergiftiging.

4 krat bier en drie flessen sterke drank lijkt me een stuk beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik ken je vrienden natuurlijk niet en weet dus ook niet wat ze normaal het liefst drinken. Vind echter 2 kratjes bier niet zoveel. zou voor de zekerheid er een paar bij halen. Als het gezellig is kan het namelijk behoorlijk snel gaan met de drank.

veel plezier!
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en die 7 flessen sterke drank dan?
afhankelijk van de leeftijd, denk ik dat er misschien wel wat bier bij kan. bij mij komen er meestal 8 mensen waarvan de helft meiden en de helft jongens. de jongens drinken vaak met zn vieren al 2 kratten bier en de meiden een paar flessen wijn. ik weet niet hoe dat is bij jouw gasten. dit is alleen mijn ervaring, en dat kan bij iedereen verschillen. als je meer bier haalt, en er blijft een krat staan kun je het nog heel lang bewaren tot het volgende feestje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op=op

Weg is pech!

Je moet voor jezelf even nagaan hoeveel "stevige"bierdrinkers er komen!

Als er maar 3 bierdrinkers zijn dan kom je wel uit met het bier.
Als de overige 6 personen die andere 7 flessen wegtikken, dan zullen ze het niet echt merken dat het op is en adviseer ik om ook wat slaapplaatsen te regelen!

Maar niet iedereen drinkt evenveel, en vaak heb je voor je gevoel te weinig.

Maar ik weet ook dat er genoeg mensen zijn die rustig op zo'n avond tussen de 15 a 20 flesjes bier weggieten!

Maar maak je geen zorgen als alles op is zullen er weinig moeilijk doen, want ze zullen dan al een behoorlijk eind op weg zijn naar dromenland!

En misschien is er ook wel een verstandig iemand die alleen gebruikt maakt van de frisdrank.

Alles komt goed.

succes, en have fun!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is vragen om honderd verschillende meningen . Want ik vind het meer dan genoeg. Maar mijn ex ( en die kan zuipen nou die kan er wat van) zou zeggen neuh joh haal er maar meer flessen drank bij.Je vrienden komen neem ik aan toch niet alleen maar om lam te worden? Die komen toch ook nog wel een klein beetje gewoon voor de gezelligheid en om een beetje slap te ouwehoeren? Haal anders voor de zekerheid gewoon een paar pakken frituurhapjes. Je kent ze vast wel van die pakken waar zowel bitterballen als kleine frikandelletjes en mini bamiehapjes enzo in zitten. Dat vult ook prima. En waar eten zit ,zit geen drank. En hebben jullie alle drank op dan is er ook vast nog wel koffie of thee om de rest van de dorst mee te lessen hoor! Je hebt na mijn mening prima je best gedaan met inslaan en je hebt een leuk voorraadje in huis gehaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad zul je heel veel verschillende meningen horen, maar ik denk inderdaad dat de sterke drank teveel is, en het bier te weinig. Maarja, daar heb je het weer, bij ons in de familie zijn veel bierdrinkers. In ieder geval een heel gezellig feestje gewenst!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk ook dat je iets te veel sterke drank heb en te weinig bier. ik zou 1 krat bij halen