zakjes gedroogde mais ?

Uit mijn jeugd herinner ik dat we zakjes gedroogde mais hadden. Ik zie dit helaas niet meer in de winkels. Het waren uitdeelzakjes met zout en mais. Iemand een idee ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ken ze ook nog vanuit mijn jeugd, maar hier zijn ze nkg steeds te koop in de winkel, heb er pas nog een paar gekocht. Je kan ze ook online bestellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bedoel je niet van die gezoute zonnebloempitte?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zakjes mais waarvan je door de korrels met olie te poffen, popcorn kunt maken.
Moet je zoeken maar bestaat wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de moderne variatie is pofmais uit de magnetron, zonder olie.
Deze is voorverpakt in magnetronzakjes en in veel supermarkten te koop.