Dat is een stille hint... Die curry past namelijk prima bij zo'n frikandel... En iets zien doet het verkopen, dus twee vliegen in één klap dus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed dat ze (medewerkers van Calvé) het lekker voor jou (de kijker) willen maken!
Dit buiten de vraag of je een frikandel wel het meest lekkere eten ter wereld vind. Nou, ik zeker niet....ik ben van de kroketten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar bij kroketten smaakt curry dan weer niet lekker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
das waar, maar ik neem dan ook Calvé mosterd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh bah.. nee, ik hou niet zo van mosterd. Geef mij die kroket maar lekker puur natuur.. mjammie (een broodje eromheen mag ook).
Om je aan te trekken om het product te kopen, je ziet die lekkere frikandel en volgens de tekst op de fles smaakt deze saus er super bij. Dus koop jij die fles. Winst voor hun ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een grote frikandel gaat niet passen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Misschien wel leuk: In vlaanderen bestel je een curryworst, om een frikandel te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat een gewone frikandel er te groot voor is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist ja... +1
Een tip van Calve: Flikker een kwak curry over je frikandel!
Je moet er van houden.
(Zowel van curry als van een frikandel...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een fietsband had niet gepast.......

Lijkt me omdat er iest eetbaars op moet staan wat vaak met curry gegeten wordt?
Wat moet er dan op staan? Een koe?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de currysaus van Calve hier gewoon het lekkerste op smaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat een grote frikandel niet op het etiket past.