Hoe kan het dat als ik mijn medicijnen tegen ADHD vergeet in te nemen, ik verschrikkelijke vreet buien krijg?

Als ik mijn concerta soms vergeet in te nemen. Heb ik een oncontroleerbaar hongergevoel. Zelfs als ik verschrikkelijk veel eet op zo'n moment,krijg ik niet het ''vol'' gevoel. Waar kan dit aan liggen?

Toegevoegd na 39 seconden:
Als ik mijn concerta soms vergeet in te nemen, heb ik een oncontroleerbaar hongergevoel. Zelfs als ik verschrikkelijk veel eet op zo'n moment,krijg ik niet het ''vol'' gevoel. Waar kan dit aan liggen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De pillen zijn een bepaald miligram. Aan dit soort pillen zijn meestal wat bijwerkingen. Je eet niet, je kan niet slapen je voelt je moe. Bij de meeste mensen trekken die bijwerkingen weg, maar als ze die pil vergeten in te nemen krijgen ze in eens veel honger, omdat de last op de maag er niet is. Je lichaam moet, als je hem elke dag slikt, dan helemaal op nieuw gaan wennen. Maar dat is van korte duur. Ik spreek uit ervaring, probeer ze elke dag te nemen, op een vole maag, ik neem ze in bij het ontbijt, dan wet ik de dag er voor alles klaar op tafel, dan vergeet ik ze niet Toegevoegd na 4 minuten: De bijwerkingen van het honger gevoel, gaat vanzelf weer weg. In die tussen tijd veel drinken en goed ontbijten. Nog een tip, verspried je eten over de hele dag, steeds om de 2 uur een klein stukje van je middag eten. Uiteindelijk zal je het honger gevoel kunnen beheersen

Bij sommig niet bij iedereen kan concerta eetlust remmend. werken dus als het vergeet kan dan het tegen over gestelde werken . Maar dit geld niet voor iedereen .

Bij concerta komt veel voor dat het je eetlust vermindert. Dus als je een keer die concerta vergeet komt die eetlust in een keer weer terug.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100