Dat zijn aanbiedingen om mensen naar hun winkel te lokken.
Als ze eenmaal daar zijn kopen ze meestal ook meer.
Dan heeft de winkel weer meer verkoop.
12 jaar geleden
Omdat ze soms in de aanbieding zijn ?
Dit specifieke artikel koop ik nooit , maar veel supermarkten hebben bepaalde dagen dat bepaalde dingen ALTIJD in de aanbieding zijn. Net voor of net na het weekend bijvoorbeeld.

Ook zou het kunnen dat je 's morgens de afgeprijsde broodjes van gisteren kunt kopen.

En wat ook nog kan - maar dan heb je vermoedelijk niet op zitten letten - is dat ze per stuk 49 cent zijn en per 2 99 cent . Maar dat lijkt me voor een frikandelbroodje erg goedkoop, dus dat zal wel niet.

Het gaat dus om een (wederkerende) aanbieding, of een (regelmatig voorkomende) afprijzing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan of ze in de aanbieding zijn. Dat zijn ze ongeveer eens in de drie weken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een aanbieding.....

of

het kan ook zijn dat ze een ding bij het produceren iets weg hebben gelaten, b.v. een paar controles... of dat er ingrediënten niet goed waren... dan is het dus een B-merk inplaats van een A-merk, B-merken worden voor een lagere prijs verkocht... kijk maar bij aldi of lidl.. het zijn vaan B-merken maar ze verkopen hetzelfde als bij andere andere winkels, alleen de verpakking is vaak anders...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt het niet gewoon aan het gewicht van de "frikandel"?
Net zoals bij vlees.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C1000 doet dat om klanten te trekken. Kijk in de ochtend maken ze te weinig. Ze zeggen dam dat het op is. Dan ga je lekker andere spulletjes kopen :-)

Toegevoegd na 47 seconden:
Ik bedoel natuurlijk dan...