Hoeveel kcal zit er in spaghetti per 100 gram?

ZONDER SAUS & ZONDER GEHAKT!
Dus alleen de spaghetti zelf gekookt in water.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18.1K

Het beste antwoord

Volgens caloriechecker 142 gram per gekookte pasta zonder saus en gehakt.

www.caloriechecker.nl

Handige site trouwens die caloriechecker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op het pak C1000 merk wat ik hier heb liggen staat 294 kcal per 200 gram in bereide vorm. 147 kcal per 100 gram dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Calorieen in 100 gram

348.0

Energie (Joule) in 100 gram

1461.6

Eiwit

14.6

Koolhydraten

75.6

Vet

1.4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is volkoren spaghetti in gedroogde staat...
ItisILeClerc
12 jaar geleden
348 calorieën is een stuk minder dan 142 kcal ...
Dat is eigenlijk merkafhankelijk. Daarbij staat het tegenwoordig op alle pakken hoeveel kcal erin zitten per 100 gr. dus gewoon ff op de verpakking kijken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee wow echt, dat had ik zelf nooit kunnen bedenken ''ff op de verpakking kijken''! Als ik de verpakking nog had dan had ik er allang op gekeken hoor. -.-'