Waar kan ik het aller- allergoedkoopst bier drinken in Praag?

In oktober gaan wij voor 4 dagen naar Praag. We zouden graag de bekende biergarten willen bezoeken, en dan zo goedkoop mogelijk een lekker biertje pakken. Heeft iemand een goed adres?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hee gast!
Ik ben ook in Praag geweest met school, en het leuke daar is: een halve liter bier voor maar 50 cent!

Het is daar echt zo spotgoedkoop! het aller aller aller goedkoopste bier weet ik niet, maar aangezien het allemaal daar zo goedkoop is, maakt 45 cent of 50 cent niet echt uit lijkt me!;)

Veel plezier in Praag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Toen ik in praag was ben ik met de metro naar 1 van de laatste haltes gereden. Je zal merken dat het bier daar veel goedkoper is dan in het (toeristische) centrum.

Ik ben naar "Bila Hora" gereden en betaalde (4 jaar geleden) 25 cent voor een halve liter...

PROOST!