De haren met de haargroei mee epileren. Hoe vaker je epileert hoe minder pijn het doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook zo'n handig scheer dingetje kopen, die speciaal is bedoeld voor je wenkbrouwen en bikinilijn.

Het ziet eruit als een pen, heel geinig en kost maar tien eurotjes. Bij Blokker geloof ik...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een flinke borrel..!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Epileren is minder pijnlijk na het douchen doordat de porien door de warmte gaan openstaan.
Trek uw wenkbrauw aan de buitenkant strak naar boven en epileer met een fijne pincet uw wenkbrauw, trek de haren alleen in de groeirichting uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ijsblokje tegen de plaats houden waar je gaat epileren, zo verdoofd dat stukje huid een beetje!! Succes

Ps haal niet teveel weg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De huid goed strak houden en epileer met de haarrichting mee. hou het vaak bij dan hoef je elke keer maar paar haartjes te doen scheelt weer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal heel raar klinken maar een vriendin van mij vond dit verschrikkelijk om te doen en ging dus op zoek naar een oplossing. De oplossing is uiteindelijk geworden: een wietjoint roken en daarna epileren. je schijnt geen pijn meer te voelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eerst ijs er op legggen zodat het een beetje verdoofd is van de kou. na het epileren weer ijs er op leggen. success :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
s ochtends is epileren het minst pijnlijk, en niet vlak voor of tijdens je menstruatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op school hebben wij 2 manieren geleerd
1 met alcohol school schoonmaken
2 het roder maken door er eens in te knijpen ( zachtjes een paar keer tot het rood word