hoe kan je de verleiding weerstaan van lekker eten?

Toegevoegd na 21 minuten:
ikbennietdik!!!!maardelaatstetijdeetikveelchipsennuvwilikweergezondeten!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (7)

Wanneer je bijvoorbeeld boodschappen gaat doen, zorg dat je eerst al gegeten hebt, dan kom je ook met minder thuis.
Je kan er ook met een boog omheen lopen of op dat moment naar je buik kijken

Toegevoegd na 20 minuten:
geen geld meenemen of niet genoeg, kun je ook niet kopen en laat je pasje thuis liggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je geen trek/ honger krijgt.
Eet dus om de twee uur, gezond voedsel en drink ca. 1,5 liter water per dag. Dan heb je minder trek in lekkere dingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna niet!!!!

Ik weet er één die een beetje werkt maar dat is wel zelfmarteling.

Maak een zo onflatteus mogelijke foto van jezelf, dikke billen of buik prominent in beeld.

Druk die tig keer af en schrijf erop:

....kg (je gewicht), moet dat echt NOG meer worden......

1 op de koelkast plakken, 1 op de koektrommel en 1 op de plank met chips, 1 op de krat bier en ga zo maar door.

Dat wil toch wel helpen maar fijn is het niet
amigo
12 jaar geleden
Je beseffen dat het eten van veel suiker en vet verslavend zijn.
Je hebt dus een serieuze verslaving!
Die mogelijk gevaarlijk kan worden voor je gezondheid.
Weet je dat minder eten ook lekkerder eten betekent.
Dus zal het knopje in je hoofd om moeten om de verleiding te weerstaan.
Altijd beginnen met een glas water helpt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een oude wijze vrouw heeft ooit een zin bedacht hiervoor,als ik weer eens wat kilo's ben aangekomen,denk ik eraan en 9 v.d 10 helpt het me! "De beste bestrijding tegen verleiding,is vermijding"!! Dus nt in de rijen met snoep bij de supers etc. Hoop dat je er wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schrijft: je bent niet dik, je eet teveel chips.

Mijn oplossing: geen chips kopen en zorgen dat je het niet huis hebt. Persoonlijk heb ik er alleen 's avonds zin in, maar weer niet genoeg zin om naar de winkel te gaan. Probleem opgelost.

( zodra je even mentaal sterk ben, gooi de laatste resten chips gauw leeg in de kliko )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben zelf ruim 10 kg verloren door veel te sporten (fietsen in mijn geval). Voel me fitter geen pens meer en als ik wat eet dan fiets ik het er weer af. Paar keer in de week naar mijn werk 60 km op een dag. Je moet ook geen grote voorraad in huis nemen.