zijn er supermarkten of andere winkels die softijs verkopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe wilde je softijs gaan verpakken dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ambachtelijk Vanilleroomijs van de Ijsfabrikant.nl.Als je dit ijs proeft, waan je jezelf in de softijswereld. Maandag dus meteen halen ;-). Stuur een berichtje als je bent betoverd door dit ijs;-). Ik ben er inmiddels al verslaafd aan!:-)

Het beste antwoord

De hanos verkoopt het volgens mij wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ehmm, Voorheen deed deka het. Alleen die is gestopt,

( en vorig jaar deed aldi het nog, Maar daar kon ik vrij weinig )

Toegevoegd na 44 seconden:
( maar daar KOM ik vrij weinig )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, als je het graag thuis wil eten moet je een machine aan schaffen maar het onderhoud daar van is heel duur en kost veel werk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de Jaminwinkels wordt softijs verkocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie iemands antwoord met een duim omlaag afkeurt maar zijn nek niet uitsteekt door anoniem te blijven en niet zegt waarom, is een “anonieme minnaar”.
Hij/zij komt niet voor zijn mening uit, stelt zijn mening niet ter discussie en handelt bovendien in strijd met het doel van Goeie Vraag, omdat hij/zij zijn/haar kennis niet deelt.
Het doel van GV is kennis vermeerderen en de spreiding van kennis te vergroten.
's Zomers bij de Hema in de centrums van grote steden.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij diverse winkels wordt het wel gewoon uit automaten verkocht, bijvoorbeeld ook bij de Ikea. Aan de vraagstelling leid ik echter af dat ze kant en klaar verpakt bedoeld, hoe ze dat dan ook in gedachten had..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Softice wordt niet verpakt verkocht.