Wat is het smerigste dat je ooit hebt gegeten/gedronken?

Voor mij en bedorven pakje chocolademelk. De datum was goed, maar het was zo dik als vla en zo zuur als azijn...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Schapenogen. Ben niet snel onder de indruk van raar (vaak uitheems) voedsel maar die lauwwarme bollen met hun bizarre structuur en eigenaardige smaak... Bah. Eens en nooit weer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

meelwormen voor een zogenaamd "Fear Factor" spel, dat we na speelde
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Borrelnootjes, moest er van kotsen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1 januari: de gebruikte frituur-olie bleek in een grote COLA fles gedumpt. 's Morgens, met een flinke nadorst, nam ik een grote slok... zo uit de fles.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een ranzig soort worstjes, met gekookte rijst en heel veel vet. In Hongarije zijn ze er dol op, aan Nederlanders is het niet besteed. Gelukkig stonden er rhododendrons...