Omdat het Thaise vissoep is, is het lekker om deze milder te maken met kokosmelk en eventueel aan tafel te serveren met partjes citroen of limoen die je erboven uitknijpt mocht de soep nog steeds te pittig zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kunt kookroom toevoegen. Dit maakt het wat zachter en milder van smaak.

Toegevoegd na 1 minuut:
Yoghurt of zure room kan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doe er een beetje creme fraiche bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het meest makkelijke een niet te gaar gekookte aard appel ,en morgen er weer uit .of wel gaar er door heen .succes .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In plaats van room kan je ook melk gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door het gebruik van koriander (Coriandrum sativum) ketoembar. De bladeren verzachten de scherpte van peper.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.rudolfdewit.com/indokruiden.html