Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Die mayonaise is american fritesaus van remia.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Franse frietjes (dun gesneden) kopen in de supermakrt.

Mad Sauce lijkt en smaakt heel erg op de McDonalds fritessaus, ik vind hem zelf niet te onderscheiden van die van McDonalds.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, franse frietjes komen dicht in de buurt, en zoals hierboven: remia frietsaus.. welliswaar niet helemaal dezelfde smaak, maar komt erg close

Toegevoegd na 46 seconden:
hmm ik post mn antwoord en zie dat mn bovenbuur exact hetzelfde antwoord gaf ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echte mc patatjes wil: dunne friet kopen en 10 KG zout over strooien. Ik vind dat ze teveel zout gebruiken dan goed voor je is.. En je de saus heet inderdaad american frietsaus die heb je van verschillende merken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk, vraag bij een gewoon cafetaria altijd extra zout.
McDonald's haalt de franse frietjes van McCain. En als je precies dezelfde frietsaus wilt dan kan je natuurlijk ook een voorraadje inslaan als je daar weer bent. Wel een dure grap trouwens, persoonlijk zou ik voor de Remia variant gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thx Conan :-)
De Mac haalt hun patat bij de Makro, dat zijn hele grote zakken. Die nemen wij ook altijd bij de Makro, en het smaakt gewoon naar Mac patat!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou je niet denken dat de Mc z'n eigen frieten maakt? Scheelt ze veel teveel geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
McDonald's heeft een eigen leveringsservice die alle producten naar de restaurants brengt. Dat zijn die rode vrachtwagens met de gele M die je misschien wel eens ziet rijden. Het distributiecentrum staat in Nijkerk. Ook de friet wordt geleverd, en de vaste leverancier daarvan is McCain. Ze halen hun friet niet bij de Makro; de standaarden van de Mac (geloof het of niet) zijn hoog en streng. Ze kunnen het dus niet 'zomaar' ergens halen. Ik heb bijna 10 jaar bij McDonald's gewerkt, vandaar....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aha, toch wel een leverancier dus, maar zoals ik al dacht niet gewoon een groothandel.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing