waarmee combineer ik houmous?

ik heb een doosje gekocht en ik vind het heerlijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit van gehoord en ben direct gaan Googlen. Met brood of salade als voorgerecht zag ik. Ga later verder Googlen. Intressante vraag. + van mij.

Antwoorden (6)

Ik vind het heerlijk in combinatie met Turks brood. In de meeste steden is tegenwoordig wel een Turks bakkertje of Turkse supermarkt te vinden waar ze het verkopen. Smakelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het vaak op een cracker met pecannoten of walnoten erbij. Heerlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een limoen-komkommer-muntsalade. En da daarna, een heerlijke lamstajine (of aubergine-courgette) met couscous en turks brood. Uitbuiken, en dan afsluiten met honing-notentaart, dadelkoek of baklava... Wanneer eten we? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Combineren met een pita broodje en/of fallafel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een warm pita broodje.
Kleine stukjes afbreken en in de Hummus dippen.

Een beetje olijfolie over de Hummus doen.

Je kan ook een groene peper fijn hakken, beetje citroen sap erbij, knoflook. Dan in de vijzel ZEER fijn maken. Dit over de Hummus doen.

Je kan ook gehakt braden (rul maken), pijnboompitjes aanbakken. Dit over de hummus gooien.
Beetje paprika poeder.

bijgerecht:
Tomaatjes fijn snijden, olijven op tafel, komkommertje erbij.

Je kan ook een sandwich maken:
Beetje olijfolie, hummus, tomaten, komkommer, falafel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja, en een beetje peterselie bij het gehakt doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het ook combineren met van die look a like dorito's chips, erg lekker! Maar, wel met mate, in houmous zitten onwijs veel koolhydraten..