Vroeger toen ik klein was at ik altijd chocola wat uit de vriezer kwam, waar kan ik het vinden?

Ik heb voorderest geen informatie, weet alleen dat ik het heerlijk vond!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

Dat waren die puntzakken en de chocolade was gehuld in goude,rode en blauwe papiertjes en waren vierkant en er stond een ijsvogel op...die kocht ik vroeger bij de Aldi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoiets als KILT chocolade misschien.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Duitsland noemen ze dat Eisconfect of (in Nederland) IJsbonbons. Het is gewoon hele zachte chocolade, die heel snel smelt en je dus het beste in de vriezer of koelkast kunt bewaren inderdaad.

Echte chocola mag je het eigenlijk niet noemen, want veel cacao zit er niet in, maar lekker is het wel ; verslavend bijna ;-)

Ik kom niet meer dagelijks in Nederlandse supermarkten, en hier is het ook veel goedkoper, maar ze zijn nog wijd en zijd te verkijgen, en liggen gewoon bij de chocola in het schap. Meestal verpakt in felroze, paarse, blauwe, groene en gele foliepapiertjes. Een grotere Nederlandse supermarkt moet dat zeker nog hebben.

Een alternatief - maar nét iets minder lekker - zijn ijscups (en die heb je in Nederland zeker nog) ; chocolaadjes in kleine bruine 'cupcakevormpjes'. Eveneens in het chocoladeschap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je ;-)
Ik zal eens kijken bij je vragen.
En nee, vragen stéllen is niet echt mijn sterkste kant ....