Wat kan je voor lekkers eten met een beugel die nog erg pijn doet?

Vanavond mag ik iets lekkers eten(altijd op zaterdag) en het is geen avondeten maar gewoon als we een film kijken ofzo. Dus weet iemand iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yoghurt, vla oid :p dat was het enige dat ik kon eten in ieder geval..
Je moet gewoon kijken wat voor iets jij aan kan qua pijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overal waar ik op beet deet pijn xd, gooi alles in een blender xd

Antwoorden (5)

Wat dacht je van kaas uit het vuistje, knakworstjes, marshmallows, spekjes, franse kaas brie of camembert, of een ijsje dat verdoofd de pijn een beetje.

Een fijne avond!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Metaal geleidt dus een ijsje lijkt me geen goed idee! En zelfs kaas of knakworstjes zijn te moeilijk om te kauwen bij een beugel... en marshmallows blijven helaas plakken achter de beugel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het zijn (met heel veel moeite en tijd) gewoon kaas dingen geworden dank je!
Danoontje sticks, supersnack! Ik zou de chocotoff's laten staan..;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vla , yoghurt, danoontjes, pudding, schepijs maar dan zonder hoorntje maar gewoon in een bakje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben&Jerry's ijs (beetje zacht laten worden)
of yoghurt met suiker en kaneel (en beschuit) :-) At ik altijd vroeger als ik last had van m'n beugel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smooties!!
Lekker vers fruit met evt. yoghurt of roomijs in de blender.... en klaar!!